شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

تلویزیون پاناسونیک NX900 تلویزیون پاناسونیک NX900
تلویزیون پاناسونیک NX900 تلویزیون پاناسونیک NX900

تلویزیون پاناسونیک NX900

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
"همراه با" "گارانتی فعال شده"
تماس بگیرید

تلویزیون پاناسونیک nx900، یکی از تلویزیون های اقتصادی این برند است که در سال 2024 به بازار جهانی معرفی شد. این تلویزیون ژاپنی در کشور چین در سایز های 55، 65، 75، 86 و 100 اینچ مونتاژ شده است. این تلویزیون بی نظیر با بهره گیری از امکاناتی مانند کیفیت تصویر 4K، رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده Studio Color Engine 4K و بسیاری دیگر از امکانات به کار رفته برای استفاده حرفه ای و روزانه گزینه ایده آلی است.

تلویزیون پاناسونیک NX900

طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، امکانات پیشرفته و جدید در کنار قیمت مناسب، این تلویزیون را به یک گزینه استثنایی برای همه تبدیل کرده است. دیگر تلویزیون های این برند ژاپنی از بخش: “تلویزیون پاناسونیک

حاشیه های بی نهایت باریک برای تسلط بیشتر شما

زبان طراحی Bezel-less Design در این تلویزیون پاناسونیک به معنای طراحی با حاشیه های بسیار باریک در اطراف صفحه نمایش است. در واقع پاناسونیک با بهره گیری از این نوع طراحی نهایت تلاش خود را کرده است تا حداکثر فضای ممکن از صفحه نمایش به نمایش محتوا اختصاص داده شود و حاشیه های اطراف صفحه به حداقل برسد.

حاشیه های بسیار باریک تر

همچنین این مدل از ضخامت بسیار کمی نیز برخوردار است و به راحتی می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. بدنه یک دست و مشکی رنگ تلویزیون همراه با لوگوی درخشان پاناسونیک، حس لوکس بودن و زیبایی تلویزیون را دو چندان کرده است.

طراحی پایه های

پایه های فلزی و دوشاخه ای در تلویزیون nx900 علاوه بر زیبایی، بسیار مقاوم بوده و ثبات بالایی را به تلویزیون بخشیده اند. با وجود این پایه ها شما می توانید با خیال راحت تلویزیون را بر روی میز یا هر سطح دیگری قرار دهید.

هر فریم یک اثر هنری است

هر فریم یک اثر هنری

با تلویزیون پاناسونیک nx900 شما دیگر نیازی به رفتن به سینما ندارید، زیرا یک سینمای واقعی را در خانه خود خواهید داشت. این برند ژاپنی از کیفیت تصویر 4K، رزولوشن 2160×3840 پیسکل و رفرش ریت 120 هرتز برای نمایش محتوا های مختلف در این مدل خود بهره برده است. علاوه بر آن از قابلیت های بی نظیری مانند Quantum Dot، Wide Color Gamut، Direct Full Array LED و… برای نمایش هرچه بهتر محتوا بهره برده است.

نور پردازی دقیق برای تصاویر خیره کننده

نور پردازی دقیق پنل پاناسونیک

Direct Full Array LED یکی فناوری ویژه است که در این تلویزیون از آن بهره برده اند و با استفاده از آن روشنایی بسیار بالا ارائه می دهد. این قابلیت این امکان را برای تلویزیون ایجاد می کند که به صورت دقیق روشنایی هر نقطه از صفحه نمایش را کنترل کند، درنتیجه کنتراست بسیار بالایی را ایجاد کرده و رنگ ها تیره و روشن به صورت کاملا واقعی و زنده نمایش داده شوند.

رنگ های بی نهایت با قابلیت Quantum Dot

در این تلویزیون پاناسونیک فناوری Quantum Dot با سایر فناوری ها مانند Direct Full Array LED ترکیب شده است تا تصاویری با کیفیت شگفت انگیز و دیدنی را خلق کند. این قابلیت در واقع ذرات بسیاری ریزی هستند که قادرند نور را با رنگ های بسیار خالص و دقیقی منتشر کنند. رنگ های تولید شده توسط این فناوری بسیار طبیعی تر و زنده تر از رنگ های تولید شده توسط سایر فناوری های قدیمی تر است.

HDR، خالق دنیای جدید تصاویر

از جمله تکنولوژی های جدید نمایش محتوا قابلیت HDR یا High Dynamic Range است، که سبب نمایش تصاویری با کنتراست، روشنایی و رنگ های بسیار بالاتر از تلویزیون های معمولی می شود. با این وجود در تلویزیون nx900 علاوه بر HDR از فرمت های جدید تر و پیشرفته تر آن یعنی HDR 10+، HDR Bright Panel Plus و Dolby Vision نیز بهره برده اند.

این امر موجب تصاویری فوق العاده باکیفیت شده که از نظر روشنایی و وضوح رنگ چند پله بالاتر از تلویزیون های قدیمی تر است.

تجربه تماشای بهتر با پردازنده Studio Colour Engine 4K

پردازنده Studio Color Engine 4k

اگر به دنبال تلویزیون هستید که هر محتوایی را با رنگ های خیره کننده و حرکات روان و بدون لگ نمایش دهد این تلویزیون پاناسونیک، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ زیرا از پردازنده هوشمند و پیشرفته Studio Colour Engi 4K برای بررسی و ارتقا کیفیت محتوا ها بهره برده است. این پردازنده مسئول باز تولید رنگ های زنده و دقیق، همراه با حرکتی روان و بدون لگ در تصویر است.

پردازنده ذکر شده ارتقا کیفیت رنگ و حرکت تصاویر را به تنهایی انجام نمی دهد بلکه از قابلیت های منحصر به فردی مانند Noise reduction، 4K upscaling  و MEMC نیز کار گرفته است.

رنگ های طبیعی و واقعی با فناوری Hexa Chroma Drive

رنگ های طبیعی تر با Hexa Chroma

پردازنده به کار رفته در تلویزیون پاناسونیک nx900 از قابلیت بی همتایHexa Chroma Drive برای باز تولید رنگ های بی کیفیت و از دست رفته بهره می برد. این قابلیت رنگ های را باز تولید می کند، نویز تصاویر را کاهش می دهد و با افزایش شارپنس باعث افزایش کنتراست نیز می شود.

دنیای صدا را با پاناسونیک تجربه کنید!

تجربه صوتی متفاوت

این مدل تلویزیون با ترکیب فناوری های صوتی و اسپیکر های قدرتمند، تجربه شنیداری بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. اسپیکر های 30 وات تعیبه شده در این تلویزیون صدای قدرتمند و شفافی را تولید می کنند. این اسپیکر ها به خوبی از پس پخش صدا های مختلف بر آمده و تجربه شنیداری شما را غنی تر می کنند.

البته توان صوتی در سایز های 86 و 100 اینچ بالاتر است به صورتی که در پاناسونیک NX 900 سایز 100 اینچ به 100 وات میرسد!!!

فضای صوتی چند بعدی با Dolby Atmos و Cinematic Sound

قابلیت Dolby Atmos یک فناوری صوتی پیشرفته است که باعث پخش صدا از نقاط مختلف با کیفیت و وضوح بالا می شود. این قابلیت سبب می شود که عمق صدا افزایش یافته و شما حتی صدای های ضعیف و مخفی شده در محتوا را با وضوح کامل در محیطی سینمایی بشنوید.

پخش صدا با دالبی

البته این تمام ماجرا نیست چون پاناسونیک برای عمق بیشتر صدا و ایجاد محیطی کامل شبیه به سینما از قابلیت Cinematic Sound نیز بهره برده است. این فناوری با ایجاد فضای صوتی چند بعدی شما را در مرکز رویداد ها قرار می دهد و احساس حضور در یک سینمای واقعی را به شما القا می کند.

سیستم عامل هوشمند و کاربر پسند Android

اندروید 11 با رابط گوگل تیوی

تلویزیون nx900 به لطق بهره مندی از سیستم عامل Android 11 و رابط کاربریGoogle TV تجربه هوشمند و سرگرم کننده را برای شما به ارمغان می آورد. این ترکیب قدرتمند امکان دسترسی آسان به طیف گسترده ای از محتواها، برنامه ها و بازی ها را برای شما فراهم می سازد. این سیستم عامل مانند پایه ای محکم برای عملکرد روان و سریع تلویزیون عمل می کند و با بروزرسانی های منظمی که دارد، تلویزیون شما به جدید ترین امکانات و نکات امنیتی دسترسی خواهد داشت.

رابط کاربری گوگل نیز تمرکز ویژه ای بر روی محتوا داشته و به شما امکان می دهد که در کم ترین زمان و به راحتی به فیلم، سریال، بازی و برنامه های تلویزیونی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

با دستیار صوتی تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید!

این تلویزیون از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده است و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی تلویزیون خود را کنترل کنید و از امکانات مختلف آن بهره مند شوید. برای استفاده از این دستیار تنها کافیست که بگویید ” Hey Google ” و دستور خود را بیان کنید تا تلویزیون به سرعت آن را اجرا کند. شما با استفاده از این تکنولوژی می توانید تلویزیون خود را خاموش و روشن کنید، صدا را کم و زیاد کنید، کانال ها را عوض کنید و حتی به جستجوی محتوا های مختلف بپردازید.

با Chromecast محتوای گوشی خود را به تلویزیون انتقال دهید

قابلیت Chromecast Built-in در این تلویزیون موجب می شود تا به سادگی فیلم ها، سریال ها، موسیقی، عکس ها و یا هر محتوای دیگری که دوست دارید را از دستگاه همراه خود به تلویزیون انتقال دهید و از تماشای آن روی صفحه نمایش بزرگ تر لذت ببرید. با استفاده از فناوری نام برده می توانید گوشی، تبلت و لپ تاپ خود را با سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و ios به تلویزیون متصل کنید.

با تلویزیون NX900 در دنیای بازی ها غرق شوید!

همان طور که قبلا به آن اشاره کردین این تلویزوین یکی از مدل های حرفه ای این برند در سال جاری به حساب می آید و شما می توانید برای انجام گیم های حرفه ای از آن بهره ببرید. این مدل از تلویزیون های پاناسونیک با تاخیر ورودی فوق العاده کم، به شما اجازه می دهد که با سرعت نور به اتفاقات داخل بازی واکنش نشان دهید. فناوری VRR نیز هر فریم از بازی را با دقت بالا و به صورت کاملا روان نمایش داده و شما از انجام بازی روان و بدون لگ نهایت لذت را خواهید برد.

ناگفته نماند این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K با رزولوشون 2160×3840 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز بازی ها را به اجرا در می آورد و با تمامی کنسول ها سازگاری کامل دارد.

تجربه بازی خود را ارتقا دهید

تلویزیون گیمینگ پاناسونیک

در تلویزیون های مدرن به خصوص مدل هایی مثل پاناسونیک nx900، حالت بازی یا Game mode یک ویژگی ضروری برای گیمر ها است. این حالت به محض اتصال کنسول بازی تنظیمات صفحه نمایش را بهینه سازی می کند تا بهترین تجربه ممکن را در حین بازی کردن تجربه کنید.

نمایش تلویزیون غول پاناسونیک NX 900 در سایت اصلی: https://www.panasonic.com/mea/en/consumer/home-entertainment/televisions/4k-tv/th-55nx900m.html

درباره پشتیبانی محصول

جهت دریافت پشتیبانی در مورد این محصول با کارشناسان ما در بانه تصویر تماس حاصل فرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
تماس بگیرید
تلویزیون پاناسونیک NX900
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
به روز شده در:

سایر محصولات banehtasvir Other Products

تلویزیون سامسونگ DU9000
banehtasvir
banehtasvir
یکی از هوشمند ترین تلویزیون های سامسونگ سال 2024 مدل DU9000 است که با مونتاژ مصر در بازار موجود است. تلویزیون 98 اینچی تک سایز با قابلیت های پیشرفته، طراحی مدرن و عملکرد خوبی که دارد در لیست خوش فروشان قرار گرفته است. تمامی مدل های پر فروش ترین برند تلویزیون بازار: [...]
0 ارسال
5.0
تومان271,000,000
تلویزیون ال جی UR7800
banehtasvir
banehtasvir
کمپانی ال جی با تولید تلویزیون UR7800 در سال 2023 بازار جهانی را از آن خود کرد. این مدل تلویزیون در سایز های متفاوتی از جمله 43، 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ موجود شده تا کاربران بتوانند با توجه به متراژ خونه سایز مناسبی انتخاب کنند. مدل UR7800 با مونتاژ مصر، اندونزی و […]
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون پاناسونیک MX740
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون پاناسونیک MX740 در سال 2023 با سایز های 43، 55، 65 و 75 اینچ و مونتاژ چین به بازار ایران وارد شد. نمایشگر فورکی با پنل IPS و زاویه دید گسترده در کنار تکنولوژی های صوتی و تصویری جالب در عین قیمت بسیار مناسب از دلایل محبوبیت این مدل است. دیگر مدل های این […]
0 ارسال
5.0
تماس بگیرید
تلویزیون Nano 80T نانو 80 2024
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون Nano 80T این بار ال جی در سال 2024 با عرضه تلویزیون Nano80T در میان هوادارن خود غوغا به پا کرد. نانو 80 در سایز های 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ با مونتاژ اندونزی و مصر در بازار جهانی موجود می باشد. دلیل محبوبیت این تلویزیون کیفیت تصویر بی نظیر، قابلیت های […]
0 ارسال
1
تماس بگیرید

محصولات مرتبط Related Products

تلویزیون سامسونگ DU9000
banehtasvir
banehtasvir
یکی از هوشمند ترین تلویزیون های سامسونگ سال 2024 مدل DU9000 است که با مونتاژ مصر در بازار موجود است. تلویزیون 98 اینچی تک سایز با قابلیت های پیشرفته، طراحی مدرن و عملکرد خوبی که دارد در لیست خوش فروشان قرار گرفته است. تمامی مدل های پر فروش ترین برند تلویزیون بازار: [...]
0 ارسال
5.0
تومان271,000,000
تلویزیون ال جی UR7800
banehtasvir
banehtasvir
کمپانی ال جی با تولید تلویزیون UR7800 در سال 2023 بازار جهانی را از آن خود کرد. این مدل تلویزیون در سایز های متفاوتی از جمله 43، 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ موجود شده تا کاربران بتوانند با توجه به متراژ خونه سایز مناسبی انتخاب کنند. مدل UR7800 با مونتاژ مصر، اندونزی و […]
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون پاناسونیک MX740
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون پاناسونیک MX740 در سال 2023 با سایز های 43، 55، 65 و 75 اینچ و مونتاژ چین به بازار ایران وارد شد. نمایشگر فورکی با پنل IPS و زاویه دید گسترده در کنار تکنولوژی های صوتی و تصویری جالب در عین قیمت بسیار مناسب از دلایل محبوبیت این مدل است. دیگر مدل های این […]
0 ارسال
5.0
تماس بگیرید
تلویزیون Nano 80T نانو 80 2024
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون Nano 80T این بار ال جی در سال 2024 با عرضه تلویزیون Nano80T در میان هوادارن خود غوغا به پا کرد. نانو 80 در سایز های 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ با مونتاژ اندونزی و مصر در بازار جهانی موجود می باشد. دلیل محبوبیت این تلویزیون کیفیت تصویر بی نظیر، قابلیت های […]
0 ارسال
1
تماس بگیرید