شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80 تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80
تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80 تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80

تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
"همراه با" "گارانتی فعال شده"
تماس بگیرید

تلویزیون اولد سونی مدل Bravia 8 2024

تلویزیونی اولد باشد و از کمپانی سونی باشد و سری 2024 هم باشد باید چه باشد؟ تلویزیون سونی Bravia 8 مدل K-XR80 با نمایشگر اولد از پرچمداران امسال سونی است. رفرش ریت 120 هرتزی در کنار کیفیت تصویر 4K نوید بخش یک نمایش تصویر فوق العاده با کیفیت و روان را می دهد که برای انواع فعالیت ها از جمله گیمینگ مناسب است.

مشخصات تلویزیون سونی Bravia 8

این مدل در سایز های 55، 65 و 77 اینچ تولید و به بازار های جهانی عرضه شده است. تمامی مدل های این برند ژاپنی در بخش: “تلویزیون سونی

مبهوت طراحی تلویزیون شوید

تلویزیون سونی با طراحی بسیار نازک و براق با ضخامت 38 میلی متر ظاهری زیبا و شیکی را به خود گرفته است. این نمایشگر با طراحی Slim One Slate از فریم فوق العاده ظریف برخوردار بوده که تمرکز شما را حفظ می نماید و جلوه ای شیک به محیط می بخشد.

پایه و حالت های آن

مناسب نصب روی دیوار

استفاده از پایه ها با مقاومت بالا که به صورت جانبی و خطی می باشد تلویزیون شما را در برابر لرزش حفظ می نماید. این پایه ها در دو حالت برای ارتفاع و دو حالت جهت فاصله و قرار دادن ساندبار قابل تنظیم هستند. همچنین می توانید با قرار دادن ساندبار جلوی پایه، پایه ها را ناپدید کنید.

نمایی زیبا به منزلتان ببخشید

نمای زیبای ساندبار در سونی براویا 8

اگر مایل به نصب تی وی روی دیوار هستید باید گفت که گزینه ی بسیار مناسبی بوده چون بدنه این نمایشگر ضخامت کمی در برگرفته است.

تصاویر واقع گرا با 4k

در تلویزیون سونی برای نمایش تصاویر با کیفیت خیره کننده و جزئیات دقیق از کیفیت 4k و 8 میلیون پیکسل خود روشن بهره برده اند. صفحه نمایش در این نمایشگر OLED بوده که با کمک تعداد پیکسل ذکر شده رنگ ها را تیره تر و روشن تر نمایش می دهد.

رنگ های پویا با وضوح بالا

در تماشای فیلم مشاهده رنگ ها به صورت زنده بخش مهمی از محتوا را برای ما زیباتر می سازد به همین دلیل تلویزیون را به تکنولوژی XR Triluminos Pro مجهز نموده اند تا بیش از یک میلیارد رنگ را به صورت واقعی و با عمق بالا به نمایش بگذارد.

عملکرد بی نظیر پردازنده

در تلویزیون سونی BRAVIA 8 از پردازنده قدرتمند XR کارگرفته اند. پردازنده مذکور عیب و نقص در محتوا ها را تشخیص داده و آن را به بهترین نحو ممکن تجزیه و تحلیل می کند و شما شاهد محتوا ها با کنتراست و بهترین وضوح خواهید بود.

تصاویری واقعی و بدون نویز

شرکت سونی با وجود مجهز ساختن تلویزیون به پردازنده قدرتمند XR از فناوری XR Clear Image برای نمایش تصاویر در حد کیفیت 4k و ارائه محتوا بدون نویز سود برده است.

محتوا و صحنه ها را درخشان تر مشاهده کنید

در تلویزیون سونی به دو مورد که بسیار تاثیر گذار هستند اشاره شده است. مورد اول High luminance Panel (پانل با درخشندگی بالا) و مورد دوم Temperature Sensor (سنسور دما) که به کمک پردازنده XR تصاویر را درخشان و با رنگ های بسیار دقیق ارائه می دهد.

دیگر با صحنه های کم وضوح خداحافظی کنید

قابلیت XR OLED Motion این امکان را برای شما فراهم می سازد تا صحنه های سریع را با بهترین وضوح، به صورت روان و بدون لرزش و همچنین بدون نویز و تاری مشاهده کنید.

ثابت ماندن کیفیت در هر زاویه

ثابت مماندن کیفیت در هر زاویه ای

برای همه ما پیش آمده که در محیط های مختلف قرار بگیریم و محتوا ها خارج از دید ما و بدون کیفیت نمایش داده شوند به همین دلیل شرکت سونی برای رفع این مشکل تلویزیون را به پنل OLED بهرمند ساخته تا شما بتوانید در هر طرف که قرار گرفته اید محتوا ها را با همان کیفیت و با رنگ واقعی مشاهده کنید.

با Google TV راحتی را تجربه کنید!

سیستم عامل جدید Google TV

سیستم عامل Google TV از 32GB حافظه داخلی برخوردار می باشد. این سیستم عامل کارکرد راحتی دارد و با پشتیبانی از دستیار صوتی های الکسا و گوگل دسترسی به بیش از 700000 برنامه، فیلم و محتوا را برای شما مهیا ساخته است. همچنین با پشتیبانی از پلتفرم های YouTube، Netflix، Prime Video، Apple TV، Disney و … می توانید به بیش از 10000 محتوا و برنامه ی دلخواه خود در کمترین زمان دسترسی حاصل فرمایید.

جستوجوی صوتی با ریموت کنترل هوشمند

کنترل 2024 سونی

ریموت کنترل هوشمند سونی از میکروفون داخلی برای جستوجوی صوتی برخوردار است. جنس بدنه ریموت کنترل از پلی اورتان بوده که تمیز کردن راحتی دارد و بسیار خوش دست می باشد.

از طریق صوت خود بر تلویزیون نظارت کنید

نظارت بر تلویزیون از طریق صوت

کاربران عزیز شما می توانید تنها با گفتن Hey Google از طریق دستیار صوتی های پشتیبانی شده دسترسی کامل روی تلویزیون داشته باشید و آن را کنترل کنید.

دیگر قابلیت های پیشرفته تلویزیون

  • از طریق Sony pictures Core می توان بروز ترین فیلم ها را مشاهده کنید.
  • با نتفلیکس و پرایم ویدیو کیفیت محتوا ها را به صورت سینمایی و با کیفیت بالا ببینید.
  • با ایجاد پروفایل مخصوص کودک می توان آنها را از تماشای محتوا های خارج از سن محدود کرد و زمان خوابشان را تعیین کنید.
  • با برنامه Apple Fitness می توان از تایمر و راهنمایی های مربیتان آگاه باشید. همچنین با اپل واچ میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب خود را مشاهده کنید.
  • حالت تصویر را روی Stay Calm قرار دهید تا شاهد رنگ های نرم با کنتراست بالا و نور مناسب باشید.
  • با برنامه های Chromecast و Apple Airplay محتوای داخل گوشی را روی صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید.
  • کنترل دستگاه های هوشمند خانه با Apple home.

مجهز کردن تلویزیون به دوربین BRAVIA CAM

دوربین Bravia Cam

سونی دوربین BRAVIA CAM را بسیار هوشمندانه طراحی کرده تا کاربران بتوانند قابلیت های جدیدی را از طریق دوربین تجربه کنند. همچنین برای حفظ حریم خود راه کاری آسان برای قطع دوربین در نظر گرفته شما می توانید تنها با بستن درب تعبیه شده برای دوربین از اتصال آن خودداری کنید و امنیت را به خانه برگردانید.

کاربرد های دوربین

  • دوربین BRAVIA CAM موقعیت و فاصله شما را تشخیص داده و با توجه به شرایط میزان صدا و روشنایی را تنظیم می کند.
  • هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی کنید دوربین با قرار دادن تلویزیون در حالت Auto Saving Power نور صفحه نمایش را کاهش می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
  • والدین گرامی شما می توانید فاصله فرزند تا تلویزیون را تعیین کنید تا هنگام عدم رعایت فاصله به شما هشدار دهد.
  • دوربین ذکر شده قابلیت تشخیص ژست های حرکتی را دارد به دین دلیل شما می توانید از طریق حرکت دست تلویزیون را از راه دور کنترل کنید.
  • با جفت سازی تلویزیون به دوربین BRAVIA CAM از تماس ویدیوئی برخوردار شوید.

صدایی قدرتمند در دل خانه

تکنولوژی های صوتی براویا 8

استفاده از اسپیکر های 2.1 کاناله با توان صوتی 56 وات صدای فراگیر با وضوح بالا را پخش می کند و حس سینما رفتن را به شما می بخشد.

صدا را در صحنه ببینید

در تلویزیون سونی برای پخش صدای هماهنگ با تصویر از تکنولوژی Acoustic Surface Audio بهره برده اند. این تکنولوژی صدا را دقیق در صحنه پخش می کند و شما را در عمق محتوا فرو می برد.

از صدا های اضافه خبری نیست!

همه ی ما هنگام تماشای محتوا شاهد صدا های اضافه در محتوا بوده ایم، اکنون سونی به فناوری Voice Zoom 3 مجهز شده است. این فناوری به کمک هوش مصنوعی صدای اضافه و نویز را حذف نموده و دیالوگ ها را تقویت داده تا صدای اصلی با وضوح بهتری ارائه داده شود.

سینما را به خانه بیاورید

تجربه صدای سینما در منزل

شرکت سونی در تلویزیون سونی Bravia 8 برای صدای فراگیر و مجازی از دو فناوری Dolby Atmos  و DTS:X پشتیبانی کرده این فناوری ها با هم صدایی کاملا رسا و سینمایی را ارائه می دهند.

ایجاد صدای یکپارچه

مجهز نمودن تلویزیون به قابلیت Acoustic Center Sync این امکان را فراهم ساخته تا بتوانید از تلویزیون بلندگوی مرکزی بسازید. این به دین معنا است که صدا مستقیم از صفحه نمایش پخش می شود.

تکنولوژی های برتر صدا

  • با جفت سازی تلویزیون به توییتر براویا صدایی قدرتمند و تکرار نشدنی را تجربه کنید.
  • فناوری Spatial Sound Mapping 360 به کمک بلندگو های فانتوم صدایی فراتر از 3 بعدی را در تمام جهات خانه پخش می نماید.
  • با استفاده از برنامه BRAVIA Connect می توانید از طریق گوشی همراه دسترسی سریع تری به تنظیمات صدا داشته باشید.
  • با قابلیت اتصال هدفون به تلویزیون می توانید صدای محتوای پخش شده را هنگامی که عضو دیگری از خانواده همان محتوا را از طریق بلندگوهای نمایشگر مشاهده می کند شما هم با استفاده از هدفون سازگار گوش دهید.

هیجانی ترین گیم تاریخ!

سونی با توجه به پیاده کردن امکانات و تکنولوژی های پیشرفته به فکر علاقه مندان به گیم نیز بوده، این تلویزیون برای گیم حرفه ای و هیجان بیشمار هنگام گیم از 4 پورت HDMI 2.1 با رفرش ریت 120 هرتز بهرمند است. ارائه صحنه ها به صورت روان در بازی بسیار تاثیرگذار می باشد به همین دلیل تی وی را به تکنولوژی های VRR (رفرش ریت متغییر) و ALLM (کاهش تاخیر ورودی در کمترین زمان) مجهز نموده است.

بازی ها را با بهترین جزئیات مشاهده کنید

جزئیات بیشتر بازی

هنگامی که کنسول بازی را به تلویزیون متصل می کنید فناوری Auto HDR Tone Mapping وارد تنظیمات HDR می شود و بازی را با رنگ های عمیق و جزئیات بالا و به بهترین نحو ممکن به نمایش می گذارد.

  • Dolby Vision: دالبی ویژن بازی را با کنتراست و روشنایی بالا و رنگ های زنده با عمق واقعی ارائه می دهد.
  • Game Settings: شما می توانید هنگامی که سخت مشغول بازی هستید در کمترین زمان به تنظیمات بازی دسترسی پیدا کنید.

با دوستانتان در چند مکان مشغول بازی شوید

بازی بدون اتصال کنسول به تلویزیون

اگر قصد دارید با دوستان خود در چند مکان جداگانه سرگرم یک بازی شوید می توانید با استفاده از برنامه PS Remote Play و اینترنت قوی همزمان یک کنسول بازی را به چند تلویزیون متصل کنید.

Auto Genre Picture Mode: در هنگام بازی تکنولوژی مذکور به صورت خودکار به حالت بازی می رود و تاخیر را تا حد ممکن کاهش می دهد و اما هنگام تماشای محتوا به حالت استاندارد باز می گردد و محتوا ها را به صورت روان به نمایش می گذارد.

هم سو با محیط زیست

شرکت سونی برای محافظت از محیط زیست تلویزیون SONY BRAVIA 8 از پلاستیک بازیافتنی که سازگار با محیط زیست می باشد تولید کرده است.

خروجی و ورودی

                پورت             تعداد پورت
پورت HDMI 4 عدد پورت HDMI 2.1
USB 2 عدد
Wi-fi دارد
Bluetooth دارد

نمایش تلویزیون سونی Bravia 8 در سایت رسمی: Sony XR80

درباره پشتیبانی محصول

جهت دریافت پشتیبانی در مورد این محصول با کارشناسان ما در بانه تصویر تماس حاصل فرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
تماس بگیرید
تلویزیون سونی Bravia 8 مدل XR80
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
به روز شده در:

سایر محصولات banehtasvir Other Products

تلویزیون یونیوا U-Class
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون یونیوا U-Class
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون توشیبا Z870
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون توشیبا Z870
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون سامسونگ Q80D
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون سامسونگ Q80D
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون سامسونگ Q70D
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون کیولد سامسونگ Q70D مدل 2024 تلویزیون سامسونگ Q70D یک تلویزیون هوشمند از تلویزیون های سری 7 سامسونگ بوده که در سال 2024 با مونتاژ مصر روانه بازار شد. این تلویزیون با قابلیت های بیشمار و هوش مصنوعی در سایز های 55، 65، 75 و 85 اینچ طراحی شده است. دیگر مدل های این برند [...]
0 ارسال
1
تماس بگیرید

محصولات مرتبط Related Products

تلویزیون یونیوا U-Class
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون یونیوا U-Class
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون توشیبا Z870
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون توشیبا Z870
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون سامسونگ Q80D
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون سامسونگ Q80D
0 ارسال
1
تماس بگیرید
تلویزیون سامسونگ Q70D
banehtasvir
banehtasvir
تلویزیون کیولد سامسونگ Q70D مدل 2024 تلویزیون سامسونگ Q70D یک تلویزیون هوشمند از تلویزیون های سری 7 سامسونگ بوده که در سال 2024 با مونتاژ مصر روانه بازار شد. این تلویزیون با قابلیت های بیشمار و هوش مصنوعی در سایز های 55، 65، 75 و 85 اینچ طراحی شده است. دیگر مدل های این برند [...]
0 ارسال
1
تماس بگیرید